venerdì 13 novembre 2009

You and I togerther forever.

7 commenti:

Fleurette ha detto...

Hello Rosarita,
it is a beautiful bear family:)))
Your bears are beautifully dressed!!
Have a nice week-end
Fleurette

Biggibaeren ha detto...

A very nice picture and the bears are so butifull.
I love it, to look to your blog.

Greetings from
Biggi

Юлия Орлова ha detto...

I very much love your works and have come to tell to you: You have an award to pick up from my blog! hope you find time to participate Have fun with it.

Krümelbärchen ha detto...

Dear Rosarita,

what a wonderful couple :)
The clothes are great. Well done.
Warm regards
Silvia :))

Krümelbärchen ha detto...

Dear Rosarita,

what a wonderful couple :)
The clothes are great.
Warm regards
Silvia :)

"bear's house" ha detto...

Ciao mia cara!!!

Se ho voglia di tenerezza, se ho voglia che il mio cuore mi sussurri "dolcezza", se ho voglia di lasciarmi cullare dai pensieri cari d'infanzia...raggiungo d'istinto il tuo mondo...perchè non ho bisogno di luce per arrivarvi...

TU SEI LUCE PROPRIA!!!

UN BACIO GRANDE "ASTRALE"! NI

http://truutske.blogspot.com/ ha detto...

Rosarita, I love your fantastic bears family.

Anna

Anna

.

.

.

.

.

.

Love

Love
ADOPTED

.

.

Clotilde

.

.
viscosa, cm 27Disponibile/10.8"Available

.

.

Gerald

.

.

.

.
Cm 19 /7.6"ADOTTATO/ADOPTED

.

.

Bert

.

.
Mohair cm 30.Disponibile/12" Available

.

.

Mimì

Mimì
Viscosa,cm 30Disponibile/ 12" Available

.

.

Lucy

.

.
Viscosa cm 23. Disponibile/ 9.2" Available

.

.

Michelle

.

.
Mohair,cm 25.ADOTTATA/10" ADOPTED

.

.

Ingrid

Ingrid

.

.
Viscosa,cm 17 Disponibile/ 6.8"Available

.

.

Giuly

Giuly

.

.
Viscosa cm 22 Disponibile/8.8"Available

.

.

Emmy

Emmy

.

.

.

.
Mohair,cm 46 Disponibile/18.4"Available

.

.

Bea

Bea

.

.
Viscosa cm 37Disponibile/14.8"Available

.

.

Kimberly

Kimberly

.

.
Mohair cm 18Disponibile/7.2"Available

.

.

Timothy and Sister Sold/ ADOPTED

Timothy and Sister Sold/ ADOPTED
Mohair, cm 27 Disponibili/10.8"Available

.

.

attic bear in lino antico

attic bear in lino antico